DAGVLOG MET DE PONY’S! + lessen met Londen πŸ’—πŸ’ͺπŸ»πŸ¦„ #joanneneidhoferhorses #vlog349

DAGVLOG MET DE PONY’S! + lessen met Londen πŸ’—πŸ’ͺπŸ»πŸ¦„ #joanneneidhoferhorses #vlog349

Lieve allemaal,

Leuk dat jullie kijken naar deze nieuwe video!! Vandaag neem ik jullie een dagje mee op stal, want ik ben weer druk bezig met trainen voor een wedstrijd samen met Londen! Want we hebben al 5 maanden niet meer gestart dus ik heb weer super veel zin om op wedstrijd te gaan πŸ’ͺ🏻 Ook laat ik jullie een aantal fijne supplementen van NAF zien die ik nu aan Londen geef ❤️‍πŸ”₯ Veel kijk plezier! Liefs Joanne, Popeye, Londen en Liv

❤️ WIE ZIJN WIJ ??

Ik ben Joanne Neidhofer, en heb 2 eigen pony's.
Mijn eerste topper dat is Pearcy's Popeye het is een 11 jarige Duitse rijpony ruin en meet 1.47 dus een D pony.
Met hem start ik Z2 dressuur en starten we ook op internationale wedstrijden.
Ook was ik op zoek naar meer uitdaging dus ben ik met Popeye tussen de paarden gaan starten en inmiddels hebben wij onze punten binnen voor de PSG, en dat betekend dat we in een slipjas mogen rijden!!! Echt super tof en een hele leuke nieuwe uitdaging.

Ook heb ik de lieve JNH'S Burghthoeve's Londen, dit is een 5 jarige merrie van 1.55 en daardoor dus een E pony. Met haar heb ik L2 gestart en we zijn nu aan het trainen voor de M1

En dan mijn nieuwe jonge topper JNH'S Olive Danka T zei is een 2,5 jarige merrie (paard) die dus nu nog lekker mag genieten in de opfok met haar paarden vriendjes en vriendinnetjes

Verder hoop ik dat jullie met plezier naar mijn video's zullen kijken, en mochten jullie nou vragen hebben kunnen jullie mij vinden op:
EMAIL: joanneneidhoferhorses@gmail.com
INSTAGRAM: https://instagram.com/joanneneidhoferhorses
FACEBOOK: https://www.facebook.com/joanneneidhofer

πŸŽ₯ FILM/EDIT MATERIAAL

Vlog camera: Sony wx500
Film camera: ds 126431
Edit programma: Imovie
Thumbnails: Photoshop

DAGVLOGPONY’S!lessen

Post a Comment

0 Comments